top of page

Open Repetities Opstaporkest

  • 12 jul 2024
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 26 sep 2024

Het DOE MEE-orkest met verschillende leerlingen van binnen- en buiten de vereniging heeft op zondag 7 juli samen met het Middenorkest en het Opstaporkest een prachtig optreden gegeven en De Plantage. Dit was een geweldige afsluiting van het seizoen! 

Iedere leerling die aan dit optreden heeft meegedaan en interesse heeft om te komen meespelen, is welkom bij het Opstaporkest op vrijdagavond. Er worden 2 Open Repetities gehouden bij de start van het seizoen: op vrijdag 30 augustus en vrijdag 6 september van 18:00 – 19:00 uur.

Hopelijk zien we dan veel muzikanten weer terug! 

Fotocredit Martin Smaling Culemborgse Courant


Recente blogposts

Alles weergeven
Contributie 1e kwartaal 2026

In de loop van de komende week wordt de contributie voor het eerste kwartaal geïncasseerd. Het Groot Orkest heeft in oktober een repetitieweekend. De accommodatie moet binnenkort betaald worden. De ko

 
 
 
Reminder start Pieter Aafjes Bigband

3 weken geleden hebben we al gemeld dat we op vrijdagavond 13 februari aanstaande starten met een bigband project in ons repetitielokaal. Tot de zomer repeteren we iedere 2 weken en sluiten we af met

 
 
 

Opmerkingen


© 2026 by Koninklijke Harmonie Pieter Aafjes.

bottom of page