top of page

Open Repetities Opstaporkest

  • 12 jul 2024
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 26 sep 2024

Het DOE MEE-orkest met verschillende leerlingen van binnen- en buiten de vereniging heeft op zondag 7 juli samen met het Middenorkest en het Opstaporkest een prachtig optreden gegeven en De Plantage. Dit was een geweldige afsluiting van het seizoen! 

Iedere leerling die aan dit optreden heeft meegedaan en interesse heeft om te komen meespelen, is welkom bij het Opstaporkest op vrijdagavond. Er worden 2 Open Repetities gehouden bij de start van het seizoen: op vrijdag 30 augustus en vrijdag 6 september van 18:00 – 19:00 uur.

Hopelijk zien we dan veel muzikanten weer terug! 

Fotocredit Martin Smaling Culemborgse Courant


Recente blogposts

Alles weergeven
Seizoensafsluiting 2025 – 2026

Nog een week of vijf tot de laatste repetities en dan zit het seizoen er al weer op! In het weekend van 11 en 12 juli willen we graag met jullie het seizoen afsluiten. Allereerst is er op zaterdag 1

 
 
 

Opmerkingen


© 2026 by Koninklijke Harmonie Pieter Aafjes.

bottom of page