top of page

16 Maart ensemblefestival: de details voor deelnemers

  • 12 feb 2019
  • 1 minuten om te lezen

10.00 – 12.00 uur  reguliere repetitie Middenorkest

12.45 Enkele ensembles gaan op pad naar lokaties gestuurd waar NL doeners zich inzetten voor een mooie klus. Onder hun lunch spelen we voor hen een muziekstuk. (13.00 Hockeyvereniging en 14.00 kinderboerderij). Geïnteresseerde ensembles, laat ons weten of je dit wilt doen. Zelf kunnen we om 12.00 uur even samen lunchen bij PA.

14.00  Alle ensembles verzamelen zich in ons gebouw voor het ombouwen van de barruimte tot Grand Cafe

  1. Podium in de hoek

  2. Statafels met barkrukken

  3. Statafels zonder barkrukken

  4. Gezellig maken met lampjes/kaarsjes ets

  5. Lekkere hapjes op de tafels

  6. Koffie en thee klaarzetten

  7. Hoek inrichten met info over Aafjes/aanmelden/instrument proberen

Vanaf 15.30 spelen de ensembles om beurten op het podium, Ensembles kondigen zelf hun muziekstuk aan

Tussen 17:00 en 17.30  afronding

17.00 – 18.00 Allen, opruimen en  naar huis

Voor vragen: Wijnand, Gerben, Paco en Joyce

Recente blogposts

Alles weergeven
Contributie 1e kwartaal 2026

In de loop van de komende week wordt de contributie voor het eerste kwartaal geïncasseerd. Het Groot Orkest heeft in oktober een repetitieweekend. De accommodatie moet binnenkort betaald worden. De ko

 
 
 
Reminder start Pieter Aafjes Bigband

3 weken geleden hebben we al gemeld dat we op vrijdagavond 13 februari aanstaande starten met een bigband project in ons repetitielokaal. Tot de zomer repeteren we iedere 2 weken en sluiten we af met

 
 
 

Opmerkingen


© 2026 by Koninklijke Harmonie Pieter Aafjes.

bottom of page